Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers
Memaparkan catatan dengan label angah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label angah. Papar semua catatan

Isnin, Oktober 21, 2013

Review Tunang : Hantaran

Salam isnin, hehe sejak-sejak bertunang ada je kan nk diupdate kan. LOL. Well hantaran aku adik kesayangan aku yang buat. Huaaa hebat kan? :) aku tak sangka ada bakat terpendam. Aku ada beli inspirasi pengantin n pengantin. So kebetulan dalam tuh ada macamana nk buat hantaran. Hihi. Tapi adik aku ni hebat wooo.. LOL leh amik upah. 


Bakul hantaran ibu dan angah beli kt Fah Lean, Balakong Cheras. Dekat je. Total hangus dalam RM189. Siap dgn pistol gam semua laa.. :) Setel.. Nasib baik ada adikk yang baikk hati.

bakul buah. Buah diba beli kt Giant.

sejadah dari Jakel :) 

Coklat. Diba beli kt KLIA. Murah diba beli sekali dengan coklat doorgift.

Kek. Dari aunty Zie

Rupanya sangattt cantikkk :)


Kain nikah untuk Sepol

Yang ini plak dari pihak Sepol utk aiii :) Seriously sangat class tapi simple. Tak sarat. Mama Sepol just minta dari kedai siapkan kot rasanya dia bercerita hari tuh. HAHA ampunn kan bakal anak menantu mu ni. Lupa dh.


Kain nikah nnt :)

Buah-buahan.. huuu lagi banyak dari kitorg.

tepak sireh. katanya adat orang perak

Bekas Cincin

Teheee nampak tak cincin tuh? :P
Haha yang ni kalo berminat leh laa cuba tanya my sis k :) 

Ahad, September 19, 2010

cupcakes:D

hehe~...hari nie hari yang sangat bermakna dalam hidup aku..aku rasa bertuah sangat dapat seorang teman lelaki yang sangat sweet..hahaha~..aku rasa sangat dihargai dan perempuan sangat..hahahaha~...
oke2..sapa2 yang menyampah leh tukar blog len..hahahaha~

hari nie aku pg majlis kawin sepupu teman lelaki aku..hahaha~..aku dengan dia la ..sapa lagi...but then aku xsedar masa aku terima pelawaan dia 2, aku xigt yang dia akan pegi sekali dgn mak and sedara mara dia..hahaha~..aku dan kelurusan bendul ku~..hahaha~

at first, kitorang ingt nk g jalan2 jer kt mana2..hahaha~..dan aku nk amik hati dia..so wt la kek..cup cake actually..hahaha~..jadila~..

then bila dh tukar plan,aku jadi malu sangat..hahaha~...kiranya cup cake 2 nanti sedara2 dia makan la skali..uwaaaa~...maloooooooooo~..

seb bek cup cake 2 sedap,xmanis sgt,just sweet jerk..hahaha~...hepi2..kiranya mama dia suka la..hahaha~...

gmbr cupcake yang dibuat:D

huhu~...tp angah dan iwan pun ada tolong gak..~ 2 yg wt manis kot~..abah dgn ibu pun tolong gak~..hepi2..projek sukses~..hahaha~..

pas nie,kena try belajar masak plak~..hahaha~..takutnyer~..wish me luck!!:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX