Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers
Memaparkan catatan dengan label stylish. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label stylish. Papar semua catatan

Khamis, Mac 03, 2011

Stylish Blogger Award




HAHA..betul k nie??seyes mcm xpercaya!:P
mula2,saya nk berterima kasih kt puan farah fatihah..yurp!puan farah fatihah okeyh!glam i jap.huu~..over plaks kt situ~...
ini kira dh stylish la kan kan??HAHA..ok2..merepek..

so memula pe yang patut kita wt??kita baca rules dier:)

  •  to thank those who awarded me
  • to write 7 and few things about me
  • to award it to others to keep the cycle going
  • to inform those recipient(s)
terima kasih sudah:)
7 benda yang korang kena tau pasal aku:)
1.seorang yang berbraces..HAHA..ada ke ayat 2??
2. cintakan paper pun pasal wedding!:)
3. suka gelak dan melawak!
4.sayang sangat kt encek b..[boOo..lame!]
5.sayang korang2 datang kt blog i nie:)
6. suka kan benda yang comel
7.love chocolate and icecream!:)

last but not least,
award nie saya berikan pada sister2 yg saya syg bangat!:)

nk bagi kt ramai lagi..leh ke x??HAHA..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX