Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers
Memaparkan catatan dengan label hari.. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label hari.. Papar semua catatan

Selasa, Februari 15, 2011

SELAMAT HARI LAHIR ENCEK B!!!

Salam maulidur rasul untuk semua kawan2 beragama Islam. Pada tahun Islam, hari nie rasul junjungan umat Islam; Rasulullah S.A.W dilahirkan. Kita semua sebagai umat Islam bangga dan menyambutnyer dgn meriah. :) hehe


tp hari ini gak ikut thn lunar plak merupakan tanggal hari lahir untuk si sayang tercinta encek b:) sayang sangat kt dier:) 


ucapan untuk encek b


Selamat Hari Lahir buat Encek Saiful Rahim Alias! moga panjang umur dan murah rezeki.moga dipermudahkan perjalanan hidup menuju apa yang diimpikan. dba harap tahun nie memberi kemakmuran dan kebahagiaan kepada sepul. semoga dirahmatiNYA dan bahagia selalu:)


p.s : moga dilimpahi rezeki yang melimpah ruah supaya saya leh merasa gak rezeki 2..hihi


walaupun jauh di mata tapi dekat di telefon..huuu~...imusm & ilysm!


dari sini [link]
dari sini [link]
hukhuk..geli la plak..:P

Rabu, November 17, 2010

persiapan untuk hari raya haji..

selamat hari raya haji untuk semua penganut agama Islam dan selamat bercuti pada bukan penganut beragama Islam..

honestly aku sebenarnya anxious sangat dengan pertandingan CST 2..seriusly hari2 bila aku bukak fb jer.2 jer yang aku duk tgk..dhla skrg penyertaan dh masuk 53 orang..aku nie haa..xkan la ada yang sudi nk baca :)..dh yang awal2 kan masuk..mestila orang nk tgk yang paling latest kot...

aku nie mmg paranoid abis la..dh la cst nk wt grand prize wt shooting then shown on TV3..lagila aku nyer paranoid bertambah2..:(..aku harap cepat2 la pertandingan nie tamat..seriusly sangat menyakitkan la penantian..huuu~

dh2..meh2 aku cerita pe aku wt untuk persediaan menyambut hari raya haji bersama keluarga yang tercinta..

semalam aku wt lab yang sangat mendukacitakan..so aku balik awal..[eceh..alasan sebenarnya..hahaha]

so masa aku dh balik 2,angah pun dh blk..:)..abah lum balik lagi..[ok2..pe daa..citer pasal orang balik2 plak nie..]

so persiapan mula2 ialah dengan bergegas ke carrefour..sbb dh lewat..kalo nk g pasar basah time petang2 mcm smlm mmg dh xde daging dh...suma orang dh berebut nk wt rendang..

so blk jer dari carrefour..mula2 skali g masak rendang..lama tuh..huu~...:) angah sibuk wt kuah kacang dier:)..ibu wt nasi himpit n kari ayam..nyum2..

huu~..tp pas je aku siap wt rendang..aku duk tepon b..pas 2 aku trus tdo..hahaha~...suara b mmg sll wt aku mengantuk...ngeh3...

then keesokkan hari nyer..which is hari nie..adik2 laki aku n abah g solat sunat hari raya haji:)

aku n ibu duk siapkan makanan untuk diorang t:)

walaupun nampak simple,tp aku ttp suka:)

selamat beraya kawan2:)

Selasa, September 14, 2010

ramai org gastrik time pose..~..huu~

hahaha~...pe kejadahnyer aku nie tiba2 wt assumption macam 2??


sbb nyer aku br perasan ada pages STAT kt dashboard aku..then utk pengetahuan kamu semua..bulan ogos jer satu ribu org datang kt blog aku..huu~..


then aku duk tgk la post pe yg plg byk di review..jeng3..post lama aku yg pasal aku penah kena gastrik dl 2..actually aku copy paste je dari internet sources..tp rasanya sangat berguna utk sapa2 yg kena gastrik..


haha~..tp skrg dh xpose dh pun..hahaha~...agak2 nyer ramai k org nk dtg blog aku nie lagi??hahaha~..motip xder confident??haha~...paper pun hepi raya kawan2 aku suma~..aku sayangkan korg..yang mana jauh kita rapat2kan dan yang mana dekat,kita mesra2kan...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN dari saya Tuan Punya Blog~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX