Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers
Memaparkan catatan dengan label perasaan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label perasaan. Papar semua catatan

Jumaat, Januari 13, 2012

for you!

Salam sayang untuk semua

Tak tahu kenapa tiba-tiba perasaan nk menulis tuh meluap-luap dan ingin sahaja mencurahkan perasaan yang sedang bergolak dalam hati nie

Kebelakangan ini, aku banyak teringatkan pasal ex aku masa aku kt Universiti.dier bolehla dikatakan lelaki yang tidak boleh diharap.HAHA. tapi napa ntah aku boleh suka sangat kt dier.tanya jela kak nawal.eh tiba petik nama ko kak.haha.

Dier baru je kahwin minggu lepas ke bila ntah.baru sangat.so aku mcm tiba-tiba asyik mengelamun pasal dia.aku cakap juga dengan sepol pasal perasaan aku nie.dier mmg la risau.tapi bila tau yang dier tuh dah kahwin, so sepol takderla nk meroyan sangat macam aku nie.haha

Sepol sangat la seorang manusia yang paling bersabar dengan drama queen nie.(haha aku je rasa drama queen)aku sangat bersyukur dapat seorang manusia yang boleh tolerate aku time aku meroyan.aku tahu apa yang aku buat nie sangatla menyusahkan diri aku.aku pun sedar.tapi aku sendiri banyak melayan perasaan aku yang tidak stabil sangat nie.

So far, bila aku berterus terang dengan sepol pasal semua nie.aku rasa lega.aku sebenarnya dah lama redha kalo dier nak putus dengan aku.kenapa aku cakap mcm tuh?sbb aku rasa aku nie bukanla sesempurna mana.aku pun banyak kelemahan aku yang aku akui aku tak dapat nk jadi seorang isteri yang sempurna.tapi aku rasa hubungan nie dh terlalu kuat untuk diputuskan. (aku rasala. HAHA)

Sepol orangnya sangat simple dan tak der drama2 mcm aku nie.dier lek je kalo aku dah start meroyan.HAHA.nyampah tau.dier lagi akan gelak kalo aku start membebel.dier ckp dier lebih suka kalo aku membebel dari aku merajuk diam jer.HAHA.kenapa la dier tuh?tau tak kitorang nie dah nk masuk dua tahun (ala tuh pun nk kecoh!) tp macam baru je bercinta.KAHKAH. ok aku geli.

So short note for you (ya.you know who you are) : I do had love you before. And I really do love you that time. But I guess time had passed and our path had no longer crossed. Goodbye is the right word to say to you. I should have said it long before. And I said it now. Goodbye. May have a blissful marriage. 

Khamis, Oktober 27, 2011

bila resah

salam sayang untuk semua:)


hai pe khabar suma kawan2?hari nie dba live dari perpustakaan UKM Tun Sri Lanang.hehe konon2 nk cari pasal absorption of Calcium Carbonate pada mengkudu.tapi akhirnya pegi melencong kt facebook dan akhirnya update blog.heeee


oh!sebenarnya saya nk ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada suma yang selalu support saya dalam bisnes saya nie.dba terharu sangat sbb selalu nya duit bisnes yang tlg dba hidup dalam masa sesak nie.thanks alot kawan2.dba hargai sangat.dba janji dba akan buat yang terbaik.

dba sekarang risau yang amat.macam2 nk dipkirkan bila merancang nk berkawin. lagi2 kalo pihak laki nk tetapkan tarikh kawin lg setahun dari sekarang.hurm...

sapa2 yang penah datang rumah dba mesti tahu yang diba nie orang nya tidak la miskin tapi tidak mewah.sederhana tapi kadang2 terkucil gak.tp sejak abah tidak lagi menanggung kami, kehidupan kami mcm kais pagi makan pagi kais petang makan petang.tapi tidak la sampai mcm orang yang tiada rumah tuh.masih lagi bersyukur dikurniakan kawan2 yang membantu dan juga ibu yang banyak berjimat dalam kehidupan sehari2.

dba sekarang yang menanggung famili dba.mcm kelakar kan.bukan nk berlagak.tapi dba rasa tanggungjawab nie berat.sekarang dba baru je jadi GRA kt UKM balik.atas ehsan supervisor yang baik.bersyukur amat.gaji pun tidak dinafikan lebih besar dari keje kt Kenny Roger tuh.tp masalahnya duit xclear lagi untuk bulan nie.dan terasa sangat perit nya.

dba bersyukur.seyes.maafkan kalau ada yang terasa dba nie xbersyukur.bila ckp pasal nk kawin pun boleh menitis air mata.rumah pun xsempurna.saving pun xder.Ya ALLAH.maafkan la aku.aku sepatutnya bersyukur.


dba harap sangat hidup dba lebih baik dari sekarang.insyaALLAH.

Ahad, Mei 01, 2011

saya dan perasaan~~

salam sayang untuk semua:)

hari nie ada wedding blogger kt gombak~..dba pegi dgn hana:) hehe~..nk transfer gmbr tp hset kena virus :)so xleh nk update blog pasal wedding 2 :) tp yang pasti mmg tema hello kitty:) nk tau lagi lanjut leh pg hana nyer blog :) [link]

tp apa yang dba nk cerita more to buka pekung di dada..HAHA..ok2 xla sampai mcm 2 skali..gler ke aper??

leh x mmg lawak, kan baru nk berjinak2 bukak bisnes tp dh leh rasa xder orang nk sewa??HAHA..[utk penyewa sila jgn gusar,nie perasaan yoo-oo-oo jer nie..]

first of all, thanks sgt pada yang dh booking tarikh~~..thanks sangat2!!dba hepi sgt..hurry up k..still byk lg slot utk dipenuhkan:) dba sayang sgt kt korang:)

dba sebenarnya ada lagi nk provide servis kt korang..tp 2 la..xsure nk gtau dl k or biar korang tertunggu2??HAHA..pe la yang aku merepek nie??:)

dba from now kena keje kuat skit sbb nk kumpul duit untuk kawin :) doakan dba eyh korang!!:)sayang sgt kt korang:) t ada masa dba jalan2 dan komen kt blog korang:)

p.s: dapat interview keje!!wish me luck korang!!:)

Jumaat, Mac 18, 2011

ce cite ce cite!

ok2...sebenarnyer br tau dialog nie dari cter hantu kak limah balik kampung..[correct me if i'm wrong]


salam sayang untuk semua :)


xtau nk ckp pe..


nk ckp yang skrg nie masih lagi dalam proses surveying..


so far, encek b sangat supportive dalam semuanyer..bersyukur sangat..


kitorang bersetuju untuk tidak keluarkan belanja yang banyak untuk majlis kami nnt..dba lagi risaukan kehidupan selepas kawin..


memula mmg rasa nk sangat suma yang dba tgk kt wedding kawan2 lain..ada nie la, tue la..


tp bila pikir blk..dba nk yang sempurna dek adat dan sempurna dalam agama.


-pelamin biarla cantik dan simple..leh tambah dengan DIY thing kan??
-catering biarla makanan yang sedap dan cukup untuk tetamu kan..2 yang penting
-hantaran biarla lahir dari hati yang ikhlas.sbb nk beri pada pasangan kita
-pakaian biarla yang boleh diguna pakai selepas kawin..xperlula yang sarat2..cukup sekadar yang comel dimata..chewah!
-doorgift plak biarla yang sedap mata memandang dan beri tetamu rasa gembira


memula bila baca ex b2b yang tulis mcm nie rasa mcm pelik je kan..kenapa nk biasa2?2 kan majlis sekali dalam seumur hidup...


owh..lupa plak masa 2 tak pikir pasal budget.xpikir kehidupan selepas kawin.xpikir perancangan keluarga yang hendak dibina.






HAHA..nie la akibatnyer bila tgk blog2 b2b yang banyak wt progress...stressssssss~




-sok nk jumpa iman :) HAHA...bestnyer!:)then g cari keje kt jobDb fair!yuk kawan2.kita cari keje:) saya nk cari mata pencarian untuk dapatkan belanja kawin..heeeeeeeeee~




-currently tgh cari fabric felt!thanks to BBF.t i g terjah tmpt2 yang disuggestkan!:)then pe lagi..project DIY!!yuhuuuuu~~



Selasa, November 09, 2010

bila kita menjaga hati dan perasaan~

hurm..aku rasa kita semua ada masalah nie..kerana nk jaga hati ramai orang, ada yang kita xleh wt atau xleh senang2 je nk cakap..suma sbb xnk melukakan hati orang yang kita sayang atau kasih..


tapi kalo kita sendiri yang rasa sakit??xkan la nk jaga hati orang lagi, btul x?


aku nie mmg asyik2 sakit hati nie kenapa??HAHAHA..giler dh kot..


contoh nya, bila aku tulis kt blog nie..aku nk jaga hati orang dalam penulisan..tp dalam masa yang sama aku nak rasa kepuasan diri aku..last2 aku rasa aku nie LOSER..hahahah~...


sbb dua2 aku xdapat..huuuu~...


so kalo ada sapa nk terasa leh x nk ckp..biar la..aku xkaco ko pun..baca diam2 dh la..huhuhuhu~...






so itu jer la...sakit x hati korang baca post nie???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX