Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, April 20, 2010

sukanya bila dengar cerita cinta~

duk kt lab nie kalo xder keje..mcm nie la kan...

kononnyer nk study la kan..xla wt lab...TAPI..
hahaha~...aku dengar plak cter cinta dari kakak2 lab yg aku sayangi~..hahaha~..
suka dengar bila dengar cerita bila laki yang betul2 ikhlas sayang kat perempuan~...
hati aku berbunga2 walaupun aku nie belum ada lagi di hatiku..

harapan aku kalo btul la dapat seorang lelaki untuk ku..hahaha~

1.biarla dia seorang yang matang dalam membuat sesuatu keputusan..janganlah sampai dia seorang yang tidak dapat membuat keputusan,yang penting matang

2.aku suka sangat kalo dia penyabar dengan aku..[lor..aku xla begitu annoying..tapi yela kan..boleh terima kita seadaanya..]

3.dia mestila boleh faham aku..dan tidak mendesak aku dalam benda yang aku xleh atau susah nk terima..

4.yang paling2..penting..dia terima aku dan keluarga aku~...

hahaha~..berangan2...:D

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

diba, camner dgn kau pulak?
camner nak bukak hati ntuk terima seseorang? aku tny kos aku fail benda2 ni....
i've been all alone too long smpi tak tahu nak terima org lain dlm hidup ni..macam susah jer bagi aku..huuu tolonglah bg nasihat.

lovelyadibah berkata...

tau xpe!!!we shared common thing!!!

since 'u noe who' aku agak payah nk terima..tp ..

have faith ami!!!:D

mesti bleh!!!be friend first..then let the love flow~...gudluck darling!!:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX