Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, September 19, 2013

Korea

Minggu depan Saiful nk ke Korea. Dia sekarang ketua bahagian mekanikal design tv yang baru. Haish so dia kena ke Korea jumpa supplier kira sbb keje. tapiii aku yang berair mata. LOL. kenapa ntah. tiga hari je tapi aku risau laaa. memacam leh jadi tiga hari. aku nie tak pernah berjauhan dengan dia. dulu masa dia kat utem pun dh berendam air mata, ni kan plak nk ke Korea. haish. aku mmg over reacted. 

SO selasa depan aku akan hantar dia g airport dengan linangan air mata. walaupun family dia, kawan2 dia happy dia nk ke sana so boleh dapat oleh-ole, aku yang tak happy. aku seriously tak harap apa2. tolongla jangan beli apa2 untuk aku. nnt aku sakit hati. 

Please heart dont be soooo mellow when sending him off. wuwuwuwuwuwuwu 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX