Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Jun 21, 2010

hurmmmmmmm...[big sigh]

td jumpa my SV..ok2..

sll nyer mmg akan ada pertembungan yg dasyat kalo aku g jumpa SV ak..
aku xtau la ...

tapi kali memang dah agak sebenarnya dia akan memberikan leteran yg biasa nyer akan wat aku rasa sedih or marah or wutsoeva...tapi dis time lain

make me giving the BIG SIGH...

agaknya dia dh betul2 letih dapat aku as dia nyer master student...

dia cakap aku kena cari DRIVE aku untuk teruskan hidup as master student kalo x dia cakap baik cari keje lain..

aku xtau la wei...aku mmg minat jadi RESEARCHER tapi...........
mungkin aku nie banyak main kot...

aku xnk separuh jalan ...aku nk habiskan gak..xkira!!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX