Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Jun 17, 2010

rindu sgt pada dia ~

hahahaha~..statement yang akan menjadi kontrovesi...atau pun x..[hahaha..perasan glamer plak]
masuk hari nie dh cukup seminggu xjumpa dia...dia ada kt tempat len atas urusan kerja..dan aku plak masih kt UKM nie tapi dalam mood cuti..[hahahaa..gedik jer]

terus terang aku masih lagi baru dalam proses perkenalan..aku percaya kan dia tp..hahahaha~...biasa la xkan leh percaya 100%..hahaha

sejujurnya aku sangat bersyukur bila dapat move on yg sebenar2nya..aku tidak nafikan yang dl aku ada masalah nk terima lelaki lain dalam hidup aku selain K tapi..sekarang aku betul2 boleh mendabik dada dan katakan dalam hati nie tiada lagi rasa cinta untuk K.aku tau betapa senangnya manusia itu boleh berubah tapi aku xsangka aku pun begitu.

Namun tuhan itu Maha Besar dan adil sebab dia tidak mahu aku terus2 sedih memikirkan kehidupan yang kononnya tiada kebahagiaan dan hanya kesengsaraan..aku sangat bersyukur kerana masih ada yang percaya dalam diri aku nie..aku tidak akan buat kalian rasa sedih lagi..hahaha~

walaupun aku dulu mungkin agak obses dgn K,namun kini tidak lagi..akan aku buka lembaran hidup baru.akan aku teruskan hidup ini dengan perasaan yang lebih bahagia dan mahu jadi yang terbaik utk kehidupan yang lebih bermakna dan bahagia...

aku mahu mengucapkan terima kasih pada akak ku..hahaha~...[okeh nie mmg gedik]

aku mmg bahagia...:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX