Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Ogos 16, 2010

bercinta kerana NYA~

salam..


sebelum terlambat, saya di sini mengambil peluang ini utk mengucapkan selamat berpuasa di bulan ramadhan yang mulia..semoga kita semua mendapat barakah di bulan ramadhan.


if post ini agak mushy2..ples forgive me..xder niat pun nk wt korg rasa geli2..hurm..lama dh xblogging..mungkin kerana tidak berapa sihat yang menghambat keaktifan aku utk terus berkarya..


bercinta kerana NYA..konteks nyer impian suma hambaNya yg cintakan Nya..
doa ku dikurniakan pasangan yg dapat mendekatkan aku dgn Nya..yang mengingatkan aku betapa kecil nyer kita disisi NYA..


yg dapat menjaga kelakuan aku n percakapan ku..yang tidak pula mengunakan paksaan dalam nasihatnya..yang sentiasa memahami walaupun mencabar keegoannya..


doa ku..harap ia berkekalan hingga akhir hayat ku..menerima seadanya dan tidak merendahkan..menghormatinya seperti seorang pemimpin yg adil..


sama2 la kita munasabah diri di bulan ramadhan yg mulia nie:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX