Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Selasa, Ogos 31, 2010

LAPAR!!!!

huu~...oke2..mmg xelok ckp mcm 2 sbnrnya..hahaha~...tp perut nie mmg berbunyi2..uwaaaaaaaaaa~...


adoi la...hari nie adalah hari menyambut kemerdekaan Malaysia yg ke 53....so public holiday...huu~..tp kan..dalam bulan puasa yg mulia mmg malas la nk kuar huuu~...
[lagipun xlarat oke nk g jalan2..huu~...tp kalo xder $$$ lagi la malas nk kuar....HAHAHAHA]


ok2...meh la aku bercerita tentang bulan puasa...[walaupun dh tinggal bp hari lagi nk raya..Heee~]


berpuasa di bulan ramadan adalah salah satu perkara yang wajib di lakukan oleh umat islam di seluruh dunia..ia adalah salah satu dari rukun islam iaitu berpuasa selama 1bulan di bulan ramadan...


puasa??aiyooo...aku sgt la susah sebenarnya nk pose...kalo leh aku nk cpt2 abiskan pose..tp malangnya xleh..huu~...oleh sbb yg tidak dapat dielakkan ..tau jela pmpuan..eceh..!:D


sebagai org islam kena la byk bersabar dalam bulan puasa..:D..sebagai contoh skrg nie...aiyooo...sangat la L****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha~...huuu~...duk rumah jer mmg lagi terasa oke!!!


so pe lagi...siapkan full paper yg ntah bl nk siap 2...hahahahha~...:D



2 ulasan:

amy berkata...

aku pun selalu lapar
eh tak baik ckp...
pg ni aku terlentok kat meja ms sahur..hehe
sibn baik mak aku baik, buatkan maggi utk aku yg manja ni..heheee..
tak sabar nak raya..!!!

lovelyadibah berkata...

hahaha~..bgs2..~:D

nk raya gak~!!!:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX