Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Ogos 19, 2010

ketakutan yang amat sangat...

huu~..perlula kan caption yg over??huu~..aku rasa sgt perlu oke!!


sbb pe nie dba oi???..
hmmm...aku sgt takut malam semalam..seyes..aku xpenah rasa setakut 2 dalam sepanjang hidup aku...


ok2..napa ea??sbb malam semalam hujan lebat yg amat sangat...hujan yang menderu2 ..dan sangat lebat..bayangkan aku lalu jalan yg sama pg lab TIAP2 hari pun leh xconfident lalu lagi..aku sgt takut...dh la gelap..then tambah dengan cuaca yang sgt buruk...aku menggigil ketakutan..aku xtau pe yang ptt aku wt..


aku trus jer bawak kete dgn perlahan untuk balik rumah..aku tau aku ptt tggu hujan reda..tp dh lewat sgt..parent aku xkasi..nk xnk kena redah gak..


aku nk lalu jalan biasa aku guna g UKM..lalu pekan Kajang..tp nmpknya pilihan yang salah..sbb pe??


air dh naik kt jalan...bayangkan air naik setinggi van nyer tayar...aku sgt menggigil..aku pantas pikirkan route yang len leh aku gunakan..


aku pikir bek nek highway..btul x?aku pun tanya b mcmana..dia ckp xpe..highway longkang dia besar..suh aku bwk kete pelan2..bahaya la kan kalo aku bwk kete laju2 masa hujan lebat nie kan??


aku nk ckp mengucap..dh byk kali kot..jantung aku leh kata xberdegup lama gak la..aku mcm dlm shock..
dh la br pas tgk cter ganas the expendable..mmg dlm shock xbis lg...menci sgt..


kenapa aku kisah sgt kalo pasal banjir2 nie???


xtaula mcmana nk cakap..mimpi ngeri aku selalu berkisahkan aku dalam kete dan di mana sampai satu tempat yang luas..aku akan dipukul oleh ombak yang kuat..dan aku hanyut dalam lautan air yang tiba2 jer ada..dan aku mati lemas sbb aku xpandai berenang..


banyak kali gak aku dpt mimpi macam 2..seyes..aku mmg xdpt nk elak setiap kali mimpi ngeri mesti ada pasal  air yang banyak dan aku akhirnya tenggelam..


mimpi ngeri aku selalunya xdela mcm tipikal mimpi ngeri..dalam keadaan gelap dan ada hantu or lembaga yang menakutkan..mimpi aku selalu dalam keadaan yang cerah dan mesti ada kaitan dgn bencana alam macam banjir,ombak or gempa..


so..kesimpulannya..aku ptt tggu hujan reda br bwk kete..Allahualam...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX