Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Januari 02, 2012

azam baru 2012

salam sayang untuk semua



apa khabar kawan2??

I guess benda nie bukan benda asing bila masuk tahun baru.

so apa azam baru aku untuk tahun 2012??:)

1. aku nk siapkan master by the end of this year.siap viva.konvo tahun 2013 pun xper.yang penting aku siap tulis tesis.

2. aku nk jadi tunangan orang.hehe (tapi honestly aku rs mcm xready plak..kahkah!)

3. aku nk tolong family aku dari segi financial.


yang lain banyak tapi kunci untuk semua impian ini berjaya adalah BERUSAHA.

"Ya ALLAH, aku bersyukur dengan segala kurniaanMu.Kau permudahkanlah perjalananku. InsyaALLAH aku akan terus berusaha dalam mengejar cita-cita dan impian ku"

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX