Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, Januari 13, 2012

for you!

Salam sayang untuk semua

Tak tahu kenapa tiba-tiba perasaan nk menulis tuh meluap-luap dan ingin sahaja mencurahkan perasaan yang sedang bergolak dalam hati nie

Kebelakangan ini, aku banyak teringatkan pasal ex aku masa aku kt Universiti.dier bolehla dikatakan lelaki yang tidak boleh diharap.HAHA. tapi napa ntah aku boleh suka sangat kt dier.tanya jela kak nawal.eh tiba petik nama ko kak.haha.

Dier baru je kahwin minggu lepas ke bila ntah.baru sangat.so aku mcm tiba-tiba asyik mengelamun pasal dia.aku cakap juga dengan sepol pasal perasaan aku nie.dier mmg la risau.tapi bila tau yang dier tuh dah kahwin, so sepol takderla nk meroyan sangat macam aku nie.haha

Sepol sangat la seorang manusia yang paling bersabar dengan drama queen nie.(haha aku je rasa drama queen)aku sangat bersyukur dapat seorang manusia yang boleh tolerate aku time aku meroyan.aku tahu apa yang aku buat nie sangatla menyusahkan diri aku.aku pun sedar.tapi aku sendiri banyak melayan perasaan aku yang tidak stabil sangat nie.

So far, bila aku berterus terang dengan sepol pasal semua nie.aku rasa lega.aku sebenarnya dah lama redha kalo dier nak putus dengan aku.kenapa aku cakap mcm tuh?sbb aku rasa aku nie bukanla sesempurna mana.aku pun banyak kelemahan aku yang aku akui aku tak dapat nk jadi seorang isteri yang sempurna.tapi aku rasa hubungan nie dh terlalu kuat untuk diputuskan. (aku rasala. HAHA)

Sepol orangnya sangat simple dan tak der drama2 mcm aku nie.dier lek je kalo aku dah start meroyan.HAHA.nyampah tau.dier lagi akan gelak kalo aku start membebel.dier ckp dier lebih suka kalo aku membebel dari aku merajuk diam jer.HAHA.kenapa la dier tuh?tau tak kitorang nie dah nk masuk dua tahun (ala tuh pun nk kecoh!) tp macam baru je bercinta.KAHKAH. ok aku geli.

So short note for you (ya.you know who you are) : I do had love you before. And I really do love you that time. But I guess time had passed and our path had no longer crossed. Goodbye is the right word to say to you. I should have said it long before. And I said it now. Goodbye. May have a blissful marriage. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX