Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, April 12, 2012

bila orang asyik bertanya

salam to all

hurmmm..mcmana nk ckp eyh?lama dh tak blogging.sebab nyer dh takder apa nk dicakapkan dan di kongsikan.kehidupan aku pun lebih complicated dari mana2 kawan2 aku.mungkin sebenarnya mudah je. cuma aku rasa cabaran untuk aku. kenapa aku tulis pun aku taktau.selalu pun kalo tulis mesti padam lepas tuh. dh beberapa kali aku rasa mcm tak sesuai je untuk kawan2 aku baca.

sekarang aku malas giler nk g wedding kawan2 aku.MALAS.aku saja cari 1001 alasan taknak pegi wedding kawan2.kenapa?

aku malas nk kawin. ye. MALAS. aku tak rasa aku berkemampuan utk berkawin dalam masa 5 tahun nie. eventhough sepol is so pumped up utk kawin. tapi aku rasa the opposite. aku tak nak kawin. tak nak. kapish.

aku tau kawin tu impian bagi dua insan yang bercinta. tapi...tapi...arghhh..aku takboleh.tolong la jangan tanya kenapa.aku susah nk cakap.(haha tp aku tulis nie kenapa dol)

kepada yang mengharap terjadi nya magis (magis k?) boleh berhenti mengharap.sbb aku dh malas.HAHA

terima kasih sepol. mungkin boleh rekomenkan orang lain?


4 ulasan:

QueenBz berkata...

kau kenapa ni bot!?
share plis. sian ko bunyik cam stress jer.
ape2pun, take care *hugs*

lovelyadibah berkata...

Gangguan emosi di tgh bulan. *sigh*

farhani berkata...

alooo wehhh.. tulis lah.. tulis lahhh... hiks.. blog ko lah satu2nya reference kawen aku.. aku pon malas nak kawen.. malas nak wat kenduri kawen sebenarnya.. xda wet..hehehhe..

choclairissa@intan marliana berkata...

jgnla ckp cmtu..dulu pun i pk jgk xnk kawen..sbb rase kawen akan lg menyusahkan hidup..tp sbnrnye dlm susah2 tu ade yg senang..percayalahhh (tibe2 nyanyi lagu siti)..sabar ye dear :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX