Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, Disember 23, 2008

PENAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^

OMG!!!!!!lately teramatla sibuk...tolong!!!help...kenapa r lab aku nie sgt memenatkan?why?seyes..dua tiga hari nie aku pegi pagi blk petang...mak ai..gila keje pun ada gak..dh la byk gak barang kt tingkat 1 sedangkan aku wt lab kt tingkat 3...bayangkan aku naik turun tangga...seyes penat..lif ada, but then lambat sgt...kalo aku naik tangga, lif 2 baru gerak ke atas..2 r yang wat aku lagi rela naik turun pakai tangga..tapi penat...2 r yang perlu aku bayar...setiap hari aku rasa xcukup nafas...xsempat nk g toilet pun..bayangkan punya r bz sampaikan nk makan g toilet pun rasa xsempat..nie pun aku curi2 masa utk g toilet and makan n g solat...kalo x,xder maknanya nk berehat...kadang2 aku jeles tgk akak-akak master yang rilek baca blog, baca paper dengan bergurau senda sesama mereka...kalo r diorg tlg aku ada gak faedahnya..nie x,wat aku jadi jeles jer...apa-apa pun ketahui la..bahawa aku sgt penat...harap2 dapat keputusan eksperimen yang bagus...harap2 r..sedih plus penat dengan perasaan yang tidak dapat dibendung lagi...Ya Allah, kuatkan la iman ku,tenangkan fikiranku dan tabahkan keazamanku....Amin...

2 ulasan:

Unknown berkata...

sabarla dik..kita sama2 penat..akak harap akak pon dapat result baik..gambate dik!

ma berkata...

wah... rasa nak g tolong awak... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX