Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Disember 29, 2008

hehehe....love story...:)

skrg kul 10 malam...29 disember 2008...kt rumah kak ila...sambil melihat cter best kt tv3-kungfu hustle...yeah2...huhu...love story nie adalah lagu taylor swift yang besh r gak...about romeo and juliet..:)sweet story that been immortalized in a story that we'll cherish and felt by it...aku pun berharap aku dapat cerita cinta seperti itu...walaupun hati aku nie masih mencintai tapi dia bukan milikku...:)tetapi aku mahu mencintai selamanya..selagi hati nie masih bernyawa dan mempunyai kasih dan sayang,selagi itu la aku mahu mencintai...aku tiada berharap akan kesudahan yang baik..cukupla dengan melihat dia bahagia walaupun bukan hati nie pilihannya...aku tau betapa org lain yang melihat ku sebagai bodoh dan tiada berakal..namun aku telah cuba untuk tidak mencintai,hati nie xmampu...mungkin itu salah aku..tetapi tiada apa yang boleh aku wat untuk tidak mencintai...setiap kali aku bersama dia,hati nie riang sekali tiada apa yang boleh wt aku bersedih apabila bersama..apa kah itu namanya cinta?apabila bersama rasa masa berjalan begitu pantas...wah..aku terlalu mendesak..tipula jikalau aku katakan aku tidak menangisi ketiadaan dia disisi..lagi2 jika dia telah pun punya buah hati..namun begitu.aku xmahu lagi menyusahkan rakan2 tentang rasa sedih aku tentang perasaan aku..aku biarkan saja perasaan itu berlalu ...dan jauh di sudut hati aku nie...aku doakan kebahagiaan dan kesejahteraan dia...aku sentiasa menyokong dan menerima dia...maafkan aku jika aku terlalu beremosional...aku rasa hanya di sini je tempat aku dapat meluahkan rasa aku...:)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX