Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Februari 08, 2010

deactivate facebook account~

huu~...y??mesti itu soklan yang bermain di minda korang kan??ke dh tau??huuu~...

sementara nie bagus lagi xder account facebook kot...xnk ada kaitan dgn dia..i'm really trying hard...cuba je la..mana la tau leh kan...dia mmg xder prsn...mls nk pkr dh pe dia rasa...give up 2 mmg dibenci Allah..tp aku betul2 dh give up dgn dia...aku nk btul2 let him go~...for what kan??aku xsanggup lg nk tgk fb aku..n fb dia...aku dh xnk ada kaitan dgn dia..leh je nk delete dia dari akaun aku..tp kawan2 aku,kawan2 dia gak..mcmana??so skrg aku deactivate dl..bukan nyer aku nk melarikan diri..aku just nk bertenang..xnk la kecoh2 benda basi mcm nie..aku nk cter pun dh naik meluat..biar jela...mungkin prsn itu masih ada.tp mcmana la??dia xkan blk kt aku..itu hakikat yg aku dh leh terima..sori la rakan2...thanks sbb care..i'm alright, ok.hahah~..just need moment to be no where about him..urgh!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX