Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Februari 25, 2010

new obsession!!!



hahah~..apakah itu???


i am in love with the jung yong hwa~..haha~..walaupun dia sebaya adik aku yg no3..adeh..mungkin kah umur aku dh expired utk meminati pelakon\penyanyi korea???


jong yong hwa sgt cute ok..haha~..dan dia sgt cool..rileks jer..my sort-of-kind type of men..makes me wonder how to break the ice..:D..yeah!!!:D


dia ada indie band..semakin hari aku kalo aku xtgk muka dia satu hari..xleh...seb baik ada internet..hehe~..so,aku akan bukak youtube and search group band dia nie..CNBlue..


guess what??sgt best group dia..i mean he is STILL my favourite~..:D
lagu2 diorg really good..OMG!!hahaha~..aku nie leh hafal la kan bahasa korea...padahal ngaji xla fhm sgt..hahaha~..


kesimpulan nyer ..aku suka ok..hahaha~..


love u...saranghae jung yong hwa~

hehe~..muahx!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX