Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Mac 22, 2010

jodoh..:D

ok2..napa cter pasal jodoh nie??


aku jumpa kawan aku kt kl baru2 nie...well,borak2 pasal dia dh tunang suma la kan..


cter dia tunang pun macam fairytale...jumpa soka then tunang..n akan kawin insyaAllah dalam bulan 6 nie..


mcmana??dia pun ckp dia fokuskan kt dalam hati dia yg dia nk jumpa dgn jodoh dia..hurmm...


dia syorkan kat aku..tau la kan ...aku mmg ada masalah bab nie...bukan aku xnak cuba...[xkisahla kalo xnk percaya pun..]


then dia ckp mcm nie..tulis pe yg kita nk kt noticeboard k or kt hset k mcmana org yang kita nk 2..then bila exactly nk jumpa..


aku mcm xcaya jer..tp i'll take the chances..bukan pe..aku mmg nk move on...


so contohnya mcm nie:


"Ya Allah, kau jodohkanlah aku pada 15 Disember 2010 dengan lelaki yang tampan, taat kepadaMu, direstui oleh keluarga ku,baik hati,bijak,kaya, kelakar dan rajin"


pe lagi kawan2..jom amalkan..aku nk letak kt hset..:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX