Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, Mac 17, 2010

meeting dgn dr yusof

hari nie ada meeting dgn my SV..dr yusof maskat..[sayang my daddy]


here's goes nothing


ketuk pintu bilik dr...knock3..[ahh..dr nie ada k x???wt suspen jer]..
dalam 5 saat gak la~..ingt nk blah jer..tetiba dgr bunyi dari dalam[ahh..ada plak..nie yg kecut perut nie]


tup..bunyi pintu dibuka selak kunci[eh selak k??paper la ea]..


aku pun buka pintu...[seyes berdebar...daym!!]


aku:dr..assalamualaikum dr..ingt dr xder td..


dr:ada


[erkk!!mood mcm xok jer..abis la aku]


trus aku mula kan meeting..


aku:dr..saya xdapat la cari pasal removal of buffer salt..[aduh...mmg matila aku]


dr:huh??...


[muka dr seyes sgt...pas2 senyap gler..xdpt tangkap langsung pe yg dr pkrkan]


dr: meh saya tgk journal kamu...[then silent killer...mmg rs nk cabut jer dari bilik dr]


then dh nyelak suma journal aku..dia taip kt desktop dia...senyap lg..aduh...mmg aku takut~...


dr:cuba kamu baca artikel nie..[then dia dok print...senyap lg...argh!!!tensen nyer!!!]


then dia suh aku baca artikel..


pas2 dia suh aku cari solution utk selesaikan masalah aku 2..bengang tul...


dia gak marah pasal aku xwt lg HPLC, yield percentage and fraction of oligochitosan ...[haih...]


at last aku mintak maaf...bukan aku xcari..cuma mungkin cara aku cari salah..seb baik dia fhm...cuma yela kan..aku cuba dh...wt aku rasa sedih kena mcm 2..[dr sgt care oke!!..huuu~]..so dia ckp solution utk dapatkan bahan..cari kt google k..tukar keywords..seb baik dia dh cool blk...


at least dia senyum gak last2...


[dr. saya janji saya akan cuba sehabis mungkin!!!]

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX