Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, Mac 17, 2010

luahan hati yg sedang lara

salam~


lama xblogging~..well..skrg tgh wt lab..tp still aku tgh celaru n keliru~...


kadang2 aku rasa semangat aku hilang pergi dgn masa yg berlalu~..
aku iri hati dgn mereka yg kurang keupayaan tp mahu untuk terus berjuang..
dari mana mereka dapat semangat 2 sendiri walhal tiada yg membantu~..
hati mereka begitu kuat untuk meneruskan kehidupan yg suma tau tidak akan lebih baik pun..
tp mengapa??mereka tetap lebih gigih...


mereka menjadi inspirasi kepada ku..
aku malu dgn mereka yg mahu hidup..sedangkan aku rasa lebih baik aku mati~..
aku mahu untuk terus hidup...hidup ini mmg susah~...
lebih2 lagi bila kita rasa susah~..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX