Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Oktober 27, 2011

bila resah

salam sayang untuk semua:)


hai pe khabar suma kawan2?hari nie dba live dari perpustakaan UKM Tun Sri Lanang.hehe konon2 nk cari pasal absorption of Calcium Carbonate pada mengkudu.tapi akhirnya pegi melencong kt facebook dan akhirnya update blog.heeee


oh!sebenarnya saya nk ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada suma yang selalu support saya dalam bisnes saya nie.dba terharu sangat sbb selalu nya duit bisnes yang tlg dba hidup dalam masa sesak nie.thanks alot kawan2.dba hargai sangat.dba janji dba akan buat yang terbaik.

dba sekarang risau yang amat.macam2 nk dipkirkan bila merancang nk berkawin. lagi2 kalo pihak laki nk tetapkan tarikh kawin lg setahun dari sekarang.hurm...

sapa2 yang penah datang rumah dba mesti tahu yang diba nie orang nya tidak la miskin tapi tidak mewah.sederhana tapi kadang2 terkucil gak.tp sejak abah tidak lagi menanggung kami, kehidupan kami mcm kais pagi makan pagi kais petang makan petang.tapi tidak la sampai mcm orang yang tiada rumah tuh.masih lagi bersyukur dikurniakan kawan2 yang membantu dan juga ibu yang banyak berjimat dalam kehidupan sehari2.

dba sekarang yang menanggung famili dba.mcm kelakar kan.bukan nk berlagak.tapi dba rasa tanggungjawab nie berat.sekarang dba baru je jadi GRA kt UKM balik.atas ehsan supervisor yang baik.bersyukur amat.gaji pun tidak dinafikan lebih besar dari keje kt Kenny Roger tuh.tp masalahnya duit xclear lagi untuk bulan nie.dan terasa sangat perit nya.

dba bersyukur.seyes.maafkan kalau ada yang terasa dba nie xbersyukur.bila ckp pasal nk kawin pun boleh menitis air mata.rumah pun xsempurna.saving pun xder.Ya ALLAH.maafkan la aku.aku sepatutnya bersyukur.


dba harap sangat hidup dba lebih baik dari sekarang.insyaALLAH.

12 ulasan:

Fariza berkata...

xpe dba. kita bersyukur dahulu apa yg dikurniakan. pasti ada ganjaran kelak. hidup sederhana itu kan lebih baik. dlm hidup mmg nk senang, tp harus terima itu dan ini :)

lovelyadibah berkata...

thanks fariza:) insyaALLAH.dba tgh berusaha.

~ NANA ~ berkata...

b strong k dear :) doa byk2 mintak dimurahkn rezeki & semoga Allah bg u jln yg mudah...

tqahmisdar berkata...

sabar diba..insyaAllah bila niat lite baik Allah akan tlg kite.. >_<

Diba nak buat sales tak? gaji bleh tahan..meh join tqa meh..hehe

kuKu berkata...

dba, go go girl!! u r strong..

sk berkata...

dba.. jgn sedey2. insyaAllah rezeki tu ada. doa byk2, kita nak buat benda baik kan. semoga bisnes dba makin sukses. keep up d good work! :)

lovelyadibah berkata...

Nana: thanks Nana. Amin2 :)

nadia: thanks nadia:)

tqah: sales? Sales pe? Kalo boleh join,pe salahnya.

Sk: hurm..harap2 la.thanks tau.

Unknown berkata...

dba.sayu pulak.tak tau pulak pasal tu..

zimie doakan dba tabah keh.rezeki Allah tu ada.cuma lambat dengan cepat je.kena kuatkan semangat tau!hidup tak pernah lari dari dugaan:)

lovelyadibah berkata...

Zimie: haish.2 la sayup sayup sayu.sekarang nie tgh berjuang.thanks sbb doakan wei.i need all the wishes.

iedayah berkata...

live lg..klass u dbah..hahaha

Hunny Kitty berkata...

Allah tau apa yg terbaik untuk kita dba....hadapi dengan senyuman ye...rezeki ada di mana2..yg penting kita usaha.... =)

Tanpa Nama berkata...

sabar ye dba :) InsyaAllah ada jalan rezekinya nnt.
blogwalking terjumpa blog dba ni. sbb syaza pun tgh fikir benda sama mcm ni gak. i feel you lah kirenye ni ;p

kuat semangat ok! and positif je. InsyaAllah Dia akan tolong :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX