Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Isnin, Mac 12, 2012

ex boyfriend?

salam sayang untuk semua:) 

hehe saja je kan tajuk mcm tuh.semalam diba terserempak dengan bekas teman lelaki diba masa diba kt alamanda. well you know who you are. diba kt entrance masuk wayang. diba dengan sepol.dier plak nk masuk wyg.diba dh tgk wayang.tapi tertinggal tumbler air diba so tunggu kt entrance untuk pekerja GSC dtg amik kan botol air tuh.

selalu pun diba mmg akan terserempak dengan dier masa diba kt alamanda.tapi diba mmg akan mengelak.kenapa?haha diba mmg takut nk terserempak dengan dier.diba rasa rendah diri la kot.diba skrg pun masih lagi belajar.tak macam dier dh ada kerjaya. and the rest biarla rahsia.hahaha rahsia la sangat.

so bila selisih tuh, diba dengan automatik melambai tangan kat dier.Homaiii.giler ke aper aku nie?sepol pun nampak.dan dier tanya sapa.sbb aku nie mmg tak ramai kawan lelaki.dan diba cakapla "tuhla ex boyfriend masa kt matriks". dia tau la kan.selamber je cakap "pergila kt dier". hahaha "tak nak la.giler ke aper?"

diba tak tau nk cakap apa.orang yang selama nie diba cuba nk elak.dari sms ke terserempak face to face, akhirnya diba terserempak jugak. berdebar gak la.giler tak berdebar.hahaha


diba bukan nk cakap hebat nor ada banyak kekasih. it just have you ever met your ex before after the breakup?? diba honestly not the type yang suka bumped into my ex. it give me goosebump. hahaha me and my alter ego.

so betul la this saying 

"don't run away from your problems; it's one of the only races you know you'll never be able to win."

i guess i can stop running.hehe


2 ulasan:

nizabeba berkata...

bahaya ni dba! hahaha. yes, u can stop running now =)

lovelyadibah berkata...

Hahahahahahahaha tau takpe!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX