Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Isnin, Mac 05, 2012

hoping for better tomorrow

salam sayang untuk semua,

tersentuh dengan artikel abg nara yang ini.


terutamanya part ini

"ibu mangsa turut menceritakan yang sebelum ini, semasa anaknya masih kecil,  anaknya sering diugut oleh suspek yang dia akan memukulnya sehingga wajahnya tidak dikenali oleh ibunya sendiri sekiranya memberitahu perlakuannya pada sesiapa. Apabila suspek sudah remaja, dia berkata pula  dia akan menyasarkan adik mangsa sekiranya mangsa enggan menuruti kehendaknya."

Ya Allah.kenapa bapa menjadi sangat teruk mcm tuh?kesian la pada anak yang masih kecil belum tahu apa itu hubungan kelamin.


sebenar nya ia merupakan keratan segmen dalam melodi.dan diba dh dengar.sangat meruntun jiwa. diba tau diba tgh susah.tapi rupanya ada yang lagi susah. diba paling tak suka bila seorang bapa yang sepatutnya bertindak sebagai pemimpin tetapi akhirnya menjadi seekor binatang yang buas.kesian sangat pada anak kecil tuh.

kalo diba di tempat budak yang malang itu pun,diba akan melindungi adik2 diba yang lain.diba terkesan sangat sbb diba fhm perasaan sebagai anak perempuan yang sulung yang harus menjaga adik2.

demi Allah, diba harap balasan yang setimpal dikenakan ke atasnya.kalo tidak di dunia,di akhirat.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang sangat kesian pada mangsa.Dengan trauma yang dia hadapi.Tapi yang tak patut adalah masyarakat sekeliling.Mereka bukan mahu menyokong malah menghina keluarga tersebut.Sama2 la kita doakan keluarga ini sentiasa tabah dalam menghadapi ujian allah

oshinz berkata...

orang lelaki macam tu memang nak kena rejam je ngan lembing. haih geram kot. harapkan pagar, pagar makan padi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX