Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, September 22, 2010

aku suspen!!!

aku mmg suspen gler r..berdebar2 plak dh nie..mana xnya..lagi beberapa hari je aku akan menjadi dayang2 indah..[eceh..indah k??] untuk majlis kawin kak nawal t..aduh..aku nie gler suspen..


untuk pengetahuan semua,ini merupakan pengalaman pertama saya bergelar dayang2 indah untuk pengantin..haha~..sebelum nie hanya melihat pengantin dikawinkan sahaja..haha~..


b ckp jgn risau..nnt semua akan berjalan lancar..syg mmg dh cukup cantik....tp b,syg nebes..mcmana??..xpe2..t 3g dgn b..b sentiasa akan ada utk syg t....aku trus rasa ringan beban suspen aku..


sesungguhnya,aku bertuah kerana ada org yg sentiasa akan ada utk aku..yer..aku doakan kamu semua akan bahagia seperti ku~..amin~..[eh, berlagak plak..Ya Allah,ampunkan la hambamu nie]


sekarang aku nk wt ucapan ringkas untuk kakak nawal ku yang tersayang...


"walaupun t aku akan jadi dayang2 indah ko,aku nk ucapkan selamat menempuh alam kehidupan baru,babak baru dalam warna-warni kehidupan dan semoga hubungan yang dibina atas nama cinta akan berkekalan sehingga akhir hayat"


p.s: i will always love you:D

3 ulasan:

Unknown berkata...

i will always love u too!!

Afir berkata...

aku pon nk jd dayang2 indah gak..nk join

lovelyadibah berkata...

fir:jom2..aku grk t dgn cuya n ken..

kak:haha~..tengs..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX