Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, September 23, 2010

mengantuk dalam kelas..dejavu??

haha~..aku nie kadang2 lupa yang aku nie masih lagi ada kelas yg kena pegi..mentang2 la kelas aku tinggal satu je..so mmg lupa 2 selalu sangat..kenapa ntah..aku xleh nk relate dgn kelas aku 2..aku nie kan budak processing food..tiba je masuk dalam kelas microb..mmg kelas la kan!..akhirnya aku nie mengantuk dalam kelas..adoi hai..tipikal2 nyer aku nie..


tp kan kan org ckp kalo dh master kena la perangai macam budak master yang kononnyer penuh ilmu di dada..haha~..tp aku nie la mcm kanak2 riang yang baru masuk kelas darjah 1..haha~..lagi2 nk kelas yang aku xleh nk relate langsung..ELISA??haha~..korg ingt pe??kosmetik??haha~..pening aku nk menghafal nama2 makhluk2 halus 2..napa la kelas nie xmacam tengok movie yang best??[kena quote gak movie yang best..sbb aku leh tido gak kalo movie xbest]


so kelas yang patutnya 3 jam aku dgr,aku cuma dgr 30 minit yang pertama,dan setengah jam yang terakhir ajor..haha~..yang len??hahaha~..korg pun leh agak kot..aku dh menyendor kt belakang..mmg masa 2 aku dh xingt la ciri2 perempuan melayu terakhir k apa k..mmg saham aku masa 2 jatuh bes la..hahaha~..selekeh kot..haha~..2 yg tiap kali kelas aku mmg pilih port yang baeeeeekk punya utk tdo..haha...


pe yg aku dapat??aku dapat copy lecturer nyer power point!!yay!!hahaha~..


so korg ingt aku nie tumpukan perhatian dalam kelas??haha~..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX