Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, September 19, 2010

cupcakes:D

hehe~...hari nie hari yang sangat bermakna dalam hidup aku..aku rasa bertuah sangat dapat seorang teman lelaki yang sangat sweet..hahaha~..aku rasa sangat dihargai dan perempuan sangat..hahahaha~...
oke2..sapa2 yang menyampah leh tukar blog len..hahahaha~

hari nie aku pg majlis kawin sepupu teman lelaki aku..hahaha~..aku dengan dia la ..sapa lagi...but then aku xsedar masa aku terima pelawaan dia 2, aku xigt yang dia akan pegi sekali dgn mak and sedara mara dia..hahaha~..aku dan kelurusan bendul ku~..hahaha~

at first, kitorang ingt nk g jalan2 jer kt mana2..hahaha~..dan aku nk amik hati dia..so wt la kek..cup cake actually..hahaha~..jadila~..

then bila dh tukar plan,aku jadi malu sangat..hahaha~...kiranya cup cake 2 nanti sedara2 dia makan la skali..uwaaaa~...maloooooooooo~..

seb bek cup cake 2 sedap,xmanis sgt,just sweet jerk..hahaha~...hepi2..kiranya mama dia suka la..hahaha~...

gmbr cupcake yang dibuat:D

huhu~...tp angah dan iwan pun ada tolong gak..~ 2 yg wt manis kot~..abah dgn ibu pun tolong gak~..hepi2..projek sukses~..hahaha~..

pas nie,kena try belajar masak plak~..hahaha~..takutnyer~..wish me luck!!:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX