Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, September 30, 2010

balai polis~..adeh..

adoi la..dah wt kete orang kemek kena la repot kat polis..kalo xnk leh x??hahaha~..sbb nyer..t kena saman..


malasnyer..kena wt repot polis after 24 hours xcident..haih..mcmana2??xmo leh x??


aku pun pikir punya pikir..aiseh..mcmana la nie??sapa aku nk minta tolong nie..then aku minta tlg mama affan..ok2..sapa mama affan nie??


dia nie la yang hantar anak2 dia suh ibu jaga..hari2 mmg jumpa dia la~..confirm..sbb aku dtg lewat g UKM kan..hahaha~..


call henset..xdapat..then call rumah dia..ada ringing..oke2.aku mmg dh nekad nie..


ada org angkat phone..hello..aku pun trus je to the point..mama, nie along nie..nk minta tlg hantarkan k balai polis kajang leh x??abah xde g outstation..[by that time..aku still xtau abah ada kt mana..tau dia g outstation jer..haha]


then dia ckp..bleh..tapi kena tunggu ayah..[husband dia..haha~..suka hati je aku panggil diaorg mama n ayah..mcm dh ada 1 lg parents..haha]dia blk dalam kul8 lebeh..n pas isyak leh r datang rumah amik along t...owh...ok2..


then aku dok col b..dia suh mandi..haha~..masa 2 aku xingt paper pun..xingt nk mandi pun..trauma btul la..haih~..thanks b..muah..aku mmg dh tensen gler...kenapa???malas nk ulang..pi baca blk entry sebelum nie..haha~..


then pas isyak..siap2 n pg r kajang..eh lupa2..mama suh pg tesco..keje dia..adeh..xpela..sabo jela..dh tinggal nk wt repot polis je pun..huh


p balai polis..amik nombor..aik??aku ingt xpayah bernombor2 nie..dh macam kt pejabat pos aku rasa..


sampai je giliran aku..aku br je nk wt laporan aku ada nmpk no plat kete aku kt atas meja 2..meja 2 ada mcm file yang sll jurulatih pegang 2..aku nmpk no plat kete aku..sah..mesti cik viva 2 dh wt repot..adoi hai..


so aku malas dh nk ckp byk2..aku jadi keli..eh salah kelu..aku mana r byk ckp sangat..ngehngehngeh..lagi2 time aku tensen..lagi maaaaaaaaaalllllllllaaaaaaaasssssss...


mak aku byk ckp..bgs2..aku malas dh nk gtau paper...so repot dh siap...senang..tp diorg nk tangkap gmbr utk full repot..alamak!kete 2 dh xleh grk..mcmana plak nk g balai polis kajang..?aku pun gtau la xleh k encek polis datang rumah?xleh..ala..2 pun xnk..[oke..2 monolog ajer..mampus aku..kalo nk kerek macam 2]


encek polis suh jumpa sarjan..aku pun pg la..sumhow aku rasa mcm bo**** jer..bek aku xpayah pg sebenarnya..t xpasal2 aku kena tiket..but then ..suma nek aku pun nek jela..


dh kena interview..tp yang ckp ibu sorg jer..haha..malas..biarla..aku mmg malas nk ckp..
selesai ckp dapat saman..


tahniah!...hampeh tulla!


nie gmbr kete..ok2..gelap sbb aku tangkap time malam..




sedey...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX