Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, September 14, 2010

pe perasaan korg bila org tanya "dh keje kan??"

hahah~..tetiba mood nk menulis 2 mencurah2 plak..haha~..bese la..kalo xder mood nk menulis pendek je post nyer..haha~..

ok2..pe nyer tiba je bagi tajuk mcm 2 si dba oi??hahaha~..

aku nie kan baru jer balik dari kampung ibu dan abah ku yang tercinta..so,status aku nie masih lagi seorang pelajar yang bertauliah..so secara teknikal nyer xleh la nk bg duit raya untuk anak2 buah dan sepupu yang kecik lagi..walaupun sepupu yang baya aku atau yg lagi muda dari aku ada yang dh keje and bagi duit..

haih~...[menghela nafas yang panjang...]

so rasa2nya apa perasan aku korang rasa??L****...xtau la kalo korang...yang pasti kalo aku ditanya soklan mcm 2 mmg la rasa down gler..

selalunyer..aku biar je soklan 2 tanpa jawapan..atau pun bg ibu atau abah yg jawab..hahah~..aku kan amik master..sapa yg fhm??kalo fhm pun napa tanya lagi ye x??hahaha~..

aku minta maaf sgt2 kt ibu dan abah yang banyak bersabar dalam menunggu aku dapat sebuah ijazah master dan insyaAllah pHD..mungkin aku harus lupakan cita2 utk famili??

paper pun..aku mmg bertekad..kalo pun aku kena stop jap utk keje,aku tetap gak akan sambung pHD..harap2 aku dipermudahkan jalan~..amin~..

ibu, abah terima kasih sbb sanggup tunggu~...insyaAllah along akan beri balik hasil yang menyenangkan ibu dan abah di masa hadapan~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX