Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, November 24, 2011

rezeki itu dari ALLAH ~

salam sayang untuk semua:)

aku panas hari nie.kenapa plak kan?..haha.seyesly mmg la customer's referee itu penting.but then ko xpayah nk potong rezeki orang la kan.haish.aku bukan la berniaga atas sebab nk banyak pelanggan.tp on basis customer satisfaction.bagi aku kalo customer itu happy pun dh cukup.

as for me..quality itu penting.aku bagi yang terbaik untuk customer.sbb tue kalo ada feedback,aku xla meroyan sgt.chillex sudah.aku kira xsengaja nk masuk biz nie.sbb niat aku nk kongsi barang yang aku ada untuk orang yang nk guna untuk majlis diorg.sbb nk tunggu majlis aku kan lambat lagi.sayangla kan.lagipun suma pun kawan2 aku.apa salahnya tolong-menolong.

hahaha..aku mmg berasap kalo orang yang suka2 nk mencatas rezeki aku.tp aku xder la nk balas dendam ke apa.sbb aku percaya rezeki itu datang dari ALLAH.ikhlaskan diri dalam berniaga itu penting.

well aku membebel lebih2 pun bukan bg kelebihan apa2 pada aku.so it just a friendly reminder untuk aku terus kuat je dalam mengharungi dunia nie.biasa la kan orang rambut sama hitam tp hati lain2.

yang penting jangan sampai ko hilang jati diri sebab nk kejarkan keuntungan:)rileks sudeyh.


aku minta maaf.ini luahan hati aku yang tak seberapa.hehe.xder sapa2 yang patut terasa ok.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX