Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Mac 23, 2009

marah....sangat2...

salam...

aku nie sangatla xsuka nk marah...sangat2...tanya r sapa2...aku nie more keep to myself...kalo aku xsuka aku blah jer...tapi jangan r usik aku...aku xpenah nk ganggu hidup sapa2...aku xder pun nk menyusahkan..kalo ada sorila sgt2...cuma aku xsuka orang nk suka2 bgtau apa yang elok apa yang tak..lagi2 bila dia xtau paper...mmg aku jadi marah r...dia tau ke apa yang sebenarnya jd kt aku?dia tau ke kenapa aku jadi macam nie?ada dia nk pikir?tipu la kalo dia nk pkr...untuk pe?sbb 2 aku paling xsuka orang duk senang2 nk judge aku nie mcmana...padahal bercakap dgn aku pun boleh kira dengan jari...aku sangat2 xpuas hati dengan dia...tapi dia dh minta maaf..ok r...cuma aku nk bgtau kt blog aku nie bahawa aku xsuka..so kalo ko sll baca blog aku nie..aku maafkan kau..cuma tolongla...ko xtau paper...time senang mmg r sumanya hepi...tp time aku ssh mcm nie...ko leh plak kata aku mcm 2....aku sgt2 xpuas hati tapi aku cuba utk lupakan...harap ko xwt lagi...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX