Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, Mac 15, 2009

wireless...hurmm...

kebelakangan nie aku rasa sempit sangat..bukan apa..aku nie jenis ske nk men tenet 24 jam..kalo masa 2 leh panjangkan aku nk suma nyer aku abiskan dengan men internet..huhu..men game online,baca blog orang,g fb..mcm2 r..tapi semalam aiseh..wireless xdapat detect plak kt blek aku yang aman sentosa 2..adei..tolong..mula2 aku ingt laptop aku yang dh tua nie wat hal..tapi bila aku duk godek2..xder problem pun..so aku mengandaikan bahawa wireless jaring yang wat hal..adei..2 kali adei dh nie..aku jd macam mati katak pun ada gak..hampeh tul..dh la aku nyer celcom broadband 2 macam pe ntah..connection to remote computer interupted so the usb connection have to closed down..sedih2...nampaknya aku kena r menghadapi kenyataan aku xdapat online semalam...dhla kete aku radiator bocor..mmg la..xdapat online dan berjalan2..so aku mmg rasa sempit r..huhu..tapi xpe beb,aku bukan xbiasa hidup susah..leh jer aku hidup kalo xder duit skalipun..yg penting hepi..kuikuikui...

macamana aku dapat online hari nie?ehe..aku g cafe kt kolej aku..and dapat r online dgn aman..cuma xbest aku kena r memakai baju yang elok skit..*yela aku kan pmpuan..xkan r nk g cafe dgn muka sememeh plak..kang lari suma org..*...2 yg aku malas skit nk turun cafe hanya utk online jer..tapi nie dh kira parah..aku dh ketagih tenet..*ok r lagi kot..at least aku xketagih benda2 yang xelok kan?*...haha~..sampai sini dulu..kang kalo aku bosan aku bercerita lagi pasal diri aku yang biasa2 je nie..ehe..daa~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX