Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, Mac 21, 2009

prinsip hidup...

salam kepada suma pembaca blog aku...

aku baru je balik dari mampley seksyen 15 kt bangi...dgn kwn2 aku...pas men badminton trus lepak kt mampley sampai kul 6pg..aku xmengantuk lagi..so aku nk menulis tentang prinsip hidup...sebelum aku g men badminton, aku baru jer balik dari rumah..ayah aku hantar balik ukm...dia bercerita tentang prinsip hidup..dia mahu aku mempunyai prinsip hidup...aku rasa apa yang dia ckp 2 betul..dan aku mesti mempunyai prinsip hidup utk bantu pandu arah tujuan hidup aku...selama nie pun aku hanya berpegang dengan apa yang ayah aku larang dan apa yang ayah aku benarkan..yang samar2 aku tidak dapat buat keputusan yang tepat..dan selalunya aku berkesudahan menyesal...aku rasa umur 22 nie amat sesuai utk menentukan apa prinsip hidup aku utk masa depan..bukan utk sementara tetapi sehingga akhir hayat aku...aku rasa prinsip hidup boleh membantu aku utk mendapat keyakinan pada diri aku sendiri..ia juga dapat melindungi aku dari perasan rendah diri dan dibuli oleh orang len.tapi apa prinsip hidup yang sesuai utk aku...



prinsip hidupku...
-aku harus sentiasa pandang ke hadapan dan jangan pandang belakang!:P
-aku xhiprokrit.
-aku mesti bangkit pada setiap kesusahan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX