Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, Mac 01, 2009

letting go...

cinta 2 xpernah dipaksa..aku sememangnya ikhlas...walaupun bagi orang lain aku nie terlalu mengharap...aku fhm org nk tgk aku bahagia...tapi diorg rasa aku nie mengejar bayang2..aku bukan perlukan wang ringgit atau harta..aku cuma perlukan belaian dan kasih sayang serta perhatian..dan dier memberi segalanya...namun dier kata aku perlu lepaskan harapan terhadap dier...tapi aku kata aku cuma menggunakan masa bersama dgn sebaiknya...dan aku kata aku perlukan dia dari pelbagai segi..dia kata berpeganglah pada Allah..apa2 pun kita balik pada Dia...dan aku ckp aku takut kehilangan dier..dan dia kata kita suma akan kehilangan...dia ckp dia berpegang pada takdir..dia xberharap akan berkawin dgn aku atau dgn gf dier..dia percaya pada takdir..dier xsuka cara aku menghalang takdir aku dengan mengatakan aku tidak akan berkawin..dia mahu aku mencari pengganti dier..dier nk aku berhati2 dalam memilih..dier xmahu aku terburu-buru dalam memilih pasangan..dan dia mengatakan bahawa dia xjeles pun aku berkawan dgn sapa2..sbb dia xberapa kisah pasal jodoh..dia letakkan pada takdir...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX