Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, Januari 23, 2010

hari sabtu~

huu....hari sabtu...bosan sebenarnya..dh la lapar...aish...almaklumlah~..i nk masak tp..xpandai masak..mcmana nk kawin t??huu~...mmg nk kena wt checklist mcmana nk memantapkan diri menjadi seorang perempuan...aiseh..minggu nie parent ak xdtg rumah ak hari nie..sebab adik2 aku ada skolah ganti untuk tahun baru cina nyer cuti t..mesti panjang cuti nyer kan?adeh...

ak pun pg r tgk frigde yg ada dlm dapur 2...telur-xde,ayam instant goreng-xde...then aku g tgk kt cabinet kot2 la ada tin sardin-xde...aduh...ak nk makan apa nie...yang ada dalam fridge 2 aiskerim...aik?xkan la aku nk makan ice cream untuk lunch...ai ya yai...teruk btul la aku nie bila bab memasak...

hurm...mcmana nk buang fobia masak ea??aku nie kalo teruk sangat pengalaman yg aku lalui tentang sesuatu..susah nk aku nk wt lagi mende tue..contohnya memasak...aku nie kan xpandai masak..bukan ak xcuba...aku dh cuba..hurm...sedih la...baiklah..aku mesti cuba bangkit blk dan akan menjadi seorang yg leh r masak..xla g makan kt gerai makan yg ntah paper kt luar tue..kan2??

sekian sahaja hari sabtu aku~..ekeke~...perut lapo~...heeee~


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX