Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, Januari 15, 2010

setiap pe yg berlaku ada hikmah dan musababnyer

salam kepada semua muslim dan hi untuk semua

hari nie saya rasa terpanggil untuk menulis berkenaan dgn merenung kepada pe yg berlaku pada kita sehari2..

walaupun pe pun yg terjadi,janganlah cepat melatah..sebaliknyer biarla kita beristirafar dan munasabah diri kita. mungkin pe yg terjadi bukan lah untuk menyusahkan tetapi untuk kebaikan kita jua akhirnya..

aku baru je sedar yang perjalanan aku masih jauh..gembira melihat orang lain mempunyai pasangan yang sesuai dan menyayangi tetapi aku masih begini..

cemburu??mestila..tapi bukan aku dapat pe pun dari cemburu itu..aku mesti sentiasa bersikap positif..mungkin kekurangan aku di situ..tp dari segi lain aku mungkin lebih bernasib baik dari yang lain..aku tetap bersyukur..dan terus bersyukur..

doaku setiap kali untuk dipercepatkan jodoh dan ditemukan jodoh yg kuat pegangan agamanya dan direstui oleh keluarga ku..

hidup ini terlalu singkat untuk bersedih..kita mesti terus beribadah pada tuhan dan bekerja untuk keredhaan Nya...

doaku hari nie...biarla aku menjadi lebih matang dan terus menikmati nikmat yang diberikan..
amin~..

*senyum*

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX