Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, Januari 09, 2010

memaafkan...

salam to all muslm readers and hi to all

today's post would most probably about myself...

how i've been letting down my bff..i know she's ok with it..but not me..

i just don't know why...i mean i always help her whenever she need me..but this time i was just too selfish...omg...y is it...hurm...

i have to let this feeling go..she already forgive me..Ya Allah,forgive your 'hamba'...sesungguhnya aku tiada niat untuk menjadi seorang yang kejam terhadap saudaranya..

aku janji aku tidak akan menjadi seorang yang mementingkan diri sendiri..aku doa perangai aku lebih cantik dari rupa paras ku...amin...

terima kasih kepada kawanku yang memaafkan..sesungguhnya hanya Allah dapat membalas jasa mu kawan...amin:D

*senyum*

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX