Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, Januari 24, 2010

salahkan MTV Teen Cribs..ehe~

i sgt2 suka hiasan dalaman..lagi2 kalo hiasan itu sangat menarik dan berfungsi dalam sesebuah rumah..

i plg suka kalo dapat rumah yg ada mcm2 jenis bilik...owait meh2 dengar kalo aku dh ada rumah aku nk ada blek pe..

huhu~

blek2 yg MESTI ada kt rumah impian aku t...huu~

1.blek solat..(tgk Teen Cribs xder tmpt solat..darn!![yela diorg kan kafir])

2.blek mainan-nk ada mesin slot utk menari nyer 2...hehe~..mesti cmbest!!

3.blek tv..[fuyooo..aku plg suka blek nie..ada byk idea dh utk blek nie t]

4.gym..[leh kuruskan badan bila2 i nk]

5.blek tdo[adoyai..kalo xde mmg bukan rumah]

6.blek air [nk ada jakuzi...ehehe~]

7.kitchen [nie tmpt yg aku plg suka]

8.blek music [letak piano,gitar,drum..]

then,mesti ada backyard..ehe~.[xmo kalah]

barkyard lak mesti ada

1.tanah lapang [green grass]

2.kolam renang [senang nk berenang t]


ok2..2 jela~...huu~

1 ulasan:

lovelyadibah berkata...

nk tambah..nk ada kete yg cool gak~..ekekeke~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX