Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, Oktober 16, 2013

Review tunang : AzamHashim Photography

Salam semua, rasanya untuk yang tidak tau diba dh bertunang 29 September lepas. Kebetulan dengan tarikh roadtax kereta. haha. Permulaan baru untuk kereta dan permulaan baru untuk aku jugak. 

Perasaan bercampur gaul. Boleh dikatakan aku mmg bernasib baik. Semuanya dipermudahkan. Alhamdulillahh.. Aku senang uruskan pertunangan aku walaupun aku dapat tau pun hari jumaat sebelum tuh (20 September 2013) . Bayangkan sembilan hari je nk prepare semua. Aku nak je meronta bagitau orang kt Facebook, Twitter,Instagram sebagainya. Tapi apakan daya, aku kan asyik cakap je nk kawin bagai. Ada k orang nk caya? LOL. Macam mimpi pun ada. Selama ni aku tengok je orang bertunang, berkahwin. Tapi kali ni aku plak yang bertunang. 

Aku amik kawan aku untuk amik gambar tunang. Memang aku n saiful selesa dengan dia. Ada la jumpa beberapa kali. Dua kali masa kerja photobooth, sekali masa kenduri kawin kawan aku. hahaha banyak la sangat. Tapi kebetulan dia ada contact dengan kitorg pasal bisnes. SO, kira try my luck tanya dia. huuu... seb baik laa free time tuh.. mmg lega.

backdrop yang aku buat dengan bantuan adik aku. LOL

amboii ceriaa nyaaa

hehe dengan affan, arisha, firman :)

Thanks aunty zie :) cantikknyerrr

Hantaran dari pihak laki dan perempuan.

Azam ni mmg baik. Dan awalll giler sampai. Aku suh datang awal. Tapi takdela expect datang kul9 pagi. LOL. Senang. Aku tgh makeup zamm dh sampai. Yay!! Lega satu hal. 

ibu :)

mama :)

abah :)

abah sepol :)
haha :)

Us!!:)

Cantik kann?? :) Azam sangat tau mana nk fokus. Gambar ibu dan abah lagi banyak dari gambar diba tauuu..huuu sabau je la..

So please-please g sini

azamhashim
email       : enquiry@azamhashim.com, azam_hashim@hotmail.com
website   : www.azamhashim.com
blog         : blog.azamhashim.com
facebook : AzamHashim-Photography

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX