Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, November 09, 2010

bila kita menjaga hati dan perasaan~

hurm..aku rasa kita semua ada masalah nie..kerana nk jaga hati ramai orang, ada yang kita xleh wt atau xleh senang2 je nk cakap..suma sbb xnk melukakan hati orang yang kita sayang atau kasih..


tapi kalo kita sendiri yang rasa sakit??xkan la nk jaga hati orang lagi, btul x?


aku nie mmg asyik2 sakit hati nie kenapa??HAHAHA..giler dh kot..


contoh nya, bila aku tulis kt blog nie..aku nk jaga hati orang dalam penulisan..tp dalam masa yang sama aku nak rasa kepuasan diri aku..last2 aku rasa aku nie LOSER..hahahah~...


sbb dua2 aku xdapat..huuuu~...


so kalo ada sapa nk terasa leh x nk ckp..biar la..aku xkaco ko pun..baca diam2 dh la..huhuhuhu~...






so itu jer la...sakit x hati korang baca post nie???

4 ulasan:

oyen berkata...

Pelik kan,kadang-kadang, kena jadik keras hati baru jadi...

agaknyer la...

:|

nabilazahin berkata...

hehe tak perlu jga sgt hati orang len smpai kita sdiri yg tak puas hati dibah ku syg.

if mende tu mmg spttnye tak ptt kuar dr mulut kite or dilakukan kite, yeah..maybe kite kene lebih berhati2, tapi kalau bende tu cam ridiculous..takyah la yang k :D

take care dibah;)

Cik Kentang berkata...

Itu lah gunanya ader blog..lagipun sampai bila nak jaga hati orang? Hati sendiri pun nak kena jaga jugak. tul tak..

lovelyadibah berkata...

cik kentang : mmg ok!..kadang2 menyampah dengan orang yang xleh nk terima apa yang kita tulis..aku nie ckp dgn nada bese..orang len terasa..pe kes beb???[sori emo terlebih~]

kak nabby : 2 la pasal..huhu~..orang senang2 je nk buli sbb tau kita nie lemah lembut [lemah lembut k??],jenis malas nk mengamuk nyer style..

yen : beb,u mmg understand la..tau xpe..kena wt bodo..but then 2 la..rasa LOSER..huuu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX