Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, November 26, 2010

bridesmaid-curse or good charm??

huu~..hey2 kawan2 comel ku:) meh2 aku kongsikan pe yang aku dapat bila borak2 pasal bridesmaid..:)


ada orang ckp bila kita jadi pengapit nie...t jodoh kita lambat sampai..tp ada gak yang ckp bila kita dh jadi pengapit..t xlama lg turn kita plak:)


so aku rasa tertarik nk wt post pasal nie..:)


kenapa aku rasa ada orang ckp pengapit nie t lambat dapat jodoh..???
-hahahaa~...aku rasa diorang jeles sbb xder orang nk pilih dier jadi pengapit..hahaha!![nie pandangan aku je ok!]
-mungkin sbb rasa mcm dh bis seri ea kalo jadi pengapit..ntah..aku xrasa mcm 2 pun :)


kenapa plak aku rasa ada orang ckp kalo jadi pengapit nie lagi cepat jodoh nyer??
-2 senang jer..kang t masa duk kipas2,t ramai la duk usha pengapit 2..yg macek2 suma duk doa pas nie turn pengapit plak:)
-t lum lg bila kena tangkap gmbr:) huuu~...saham naik ok!![hahaha~..:) mentang2 aku jd pengapit jer keje nyer]


kawan2..tahun nie jer dh 2 kali jadi pengapit..:) thanks to my dearly sis, kak nawal n my dearest cousin kak yah..muah3..t bulan dpn bridesmaid lg :) utk bride-to-be mida :)


so kesimpulannyer???
nah..aku suka tgk kawan2 aku happy,yang penting bila dpt jadi part of it!!memory last 4ever...:)
from bridesmaid.com :)
owh..kalo aku pakai macam nie pengsan encek b:)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX