Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, November 11, 2010

patut k x aku pg interview PTM selasa depan??

hurm..pe yg aku wt hari nie ?? aku duk temankan my dear fren g interview..jawatan Pegawai Teknologi Makanan...dengar cerita kerajaan nk 40 orang..tapi interview 400 orang..hurm..


so ramai la kan..pelbagai rupa dan ragam...walaupun suma amik background yang sama iaitu food tech/food science..tp...ada yang fresh graduate..ada yang dh lama graduate..ada yang dh keje kerajaan tp kontrak...ada gak yang sambung belajar mcm aku nie ha...


so bila aku dgr diorg pas kena interview..suma macam soklan leh g jauh x..or mampu k bagi komitmen if dapat yang jauh2..


so bila aku pikir balik..aku btul k leh bagi komitmen bila dh dapat keje nie t??aku still ada 1 sem nk abiskan lab work suma..kalo aku dh tggl writing,br la leh ckp aku leh bg komitmen..


so mcmana??patut aku pegi as spirit of interviewing atau biar je xpayah pg..sbb mmg konfem aku xdpat kot..sangat obvious!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX