Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, November 22, 2010

Ministry of Moment : Just Click contest



huu~..nk masuk k tak..nak masuk k tak contest nie??huuu~..aku dalam dilema..
mmg!!aku dalam demam musim orang kawin n tunang...tp aku bukan la dlm masa terdekat nie nk tunang or kawin..tp suka sangat if ministry of moment tangkap gmbr aku..hahahahahaha~...

sebenarnya post nie dh lama aku wt..huuu~...tp rasanya masa 2 dh bis tarikh tutup pertandingan nie..then bila aku masuk pertandingan CST nyer contest, ada my blogger fren roe ajak masuk pertandingan nie..:)then..aku rasa aku xrugi paper pun kalo aku masuk kontest nie kan??:)

sapa ministry of moments nie??huuu~...sila klik sini : http://www.facebook.com/#!/pages/Ministry-Of-Moment/114773941920760 diorg nie sangat comel tangkap gambar :) dan aku sangat suka gambar comel!!hahaha!!

mereka skrg wt contest yang sangat menggetarkan jiwa:) hahaha~...iaitu...jeng3



pakej fotografi PERCUMA yang bernilai RM2,000 sekali dengan album kepada SEORANG blogger yang bertuah!!:) wink wink ^_^

hahaha~...harusla excited ok!!gila x excited..suka la ditangkapkan gmbr untuk tambah koleksi :P


dan..bukan 2 jer:) hahaha~...[lagi la aku excited ok!! ]

dapat 30% diskaun untuk pakej fotografi yang kita pilih:) yay!!!






so here's goes nothing!!!:D



:) kenapa gmbr nie???:)

well rasa sweet sangat gambar nie..penuh rasa syahdu dan kemanisan dalam satu masa:) rasa penuh kesyukuran dan keinsafan :) juga nampak suci..cantikla puan roe nie:) paper pun ,hope sangat dapat menang :)

diorang pun ada website..klik sini tau..byk gmbr cantik menanti anda :)
http://www.ministryofmoment.com  :)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX