Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Rabu, November 17, 2010

persiapan untuk hari raya haji..

selamat hari raya haji untuk semua penganut agama Islam dan selamat bercuti pada bukan penganut beragama Islam..

honestly aku sebenarnya anxious sangat dengan pertandingan CST 2..seriusly hari2 bila aku bukak fb jer.2 jer yang aku duk tgk..dhla skrg penyertaan dh masuk 53 orang..aku nie haa..xkan la ada yang sudi nk baca :)..dh yang awal2 kan masuk..mestila orang nk tgk yang paling latest kot...

aku nie mmg paranoid abis la..dh la cst nk wt grand prize wt shooting then shown on TV3..lagila aku nyer paranoid bertambah2..:(..aku harap cepat2 la pertandingan nie tamat..seriusly sangat menyakitkan la penantian..huuu~

dh2..meh2 aku cerita pe aku wt untuk persediaan menyambut hari raya haji bersama keluarga yang tercinta..

semalam aku wt lab yang sangat mendukacitakan..so aku balik awal..[eceh..alasan sebenarnya..hahaha]

so masa aku dh balik 2,angah pun dh blk..:)..abah lum balik lagi..[ok2..pe daa..citer pasal orang balik2 plak nie..]

so persiapan mula2 ialah dengan bergegas ke carrefour..sbb dh lewat..kalo nk g pasar basah time petang2 mcm smlm mmg dh xde daging dh...suma orang dh berebut nk wt rendang..

so blk jer dari carrefour..mula2 skali g masak rendang..lama tuh..huu~...:) angah sibuk wt kuah kacang dier:)..ibu wt nasi himpit n kari ayam..nyum2..

huu~..tp pas je aku siap wt rendang..aku duk tepon b..pas 2 aku trus tdo..hahaha~...suara b mmg sll wt aku mengantuk...ngeh3...

then keesokkan hari nyer..which is hari nie..adik2 laki aku n abah g solat sunat hari raya haji:)

aku n ibu duk siapkan makanan untuk diorang t:)

walaupun nampak simple,tp aku ttp suka:)

selamat beraya kawan2:)

3 ulasan:

fani cun berkata...

aku nk masuk wehhhhhhhhhhhh...

Mr Lonely berkata...

nice blog.. have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.blogspot.com .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

lovelyadibah berkata...

fani ko nk masuk pe weh...

thank you mr lonely..lor..sedeynyer nama:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX