Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, November 06, 2010

yea2..leh letak button like n share kt blog nyer post:D..woot woot!!

hahahaha~...ok2..aku teringin nk mende alah nie br je lagi..td bila pegi blog encek dapur tanpa sempadan..aku g like dier nyer post..then aku terpikir..apsal aku xwat menda yang sama kt post blog aku...


pe lagi..dengan pantas aku mencari kt internet mcmana nk wt button like 2..


memula g ckp omputih..mcmana nk like button 2..alih2..aku confius..encek cinta pun pening gak..hahaha~..
yela dier kunun2 belajar c++ tp xingt sudey..huu~..aku nie haa yg ptt bljr c++..minat sangat nk blogging:D


give up..then aku gigih gak nk cari bila aku try guna bahasa kebangsaan kita:D


belasah la tatabahasa aku..hahaha~..akhirnya aku jumpa blog ini:D..wah..blog ini sangat famous amos!suka plak..blog cik Liyana Lunia..hebat2!!cik liyana,saya follow awak!!:P


so aku ikut jer dier nyer tutorial..tada:P


akhirnya dapat gak..hehehehehehe..puas hati aku:P


so pe lagi kawan2..jom2 wt :P

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX