Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, November 09, 2010

bila research bukan lagi obsesi ku~

aku rasa hari nie hari yang patutnyer aku rasa bersemangat untuk wt lab work and teruskan usaha aku untuk menyiapkan kerja research aku..tapi aku rasa aku dh mula rasa reseach 2 bosan dan mengantukkan ~

i know2 ...benda nie patut aku buang jauh2 dari kepala hotak aku yang tengah serabut dengan mcm2 masalah2..

aku perlu kembalikan keobsesian aku terhadap research mcm masa mula2 teruja nk amik master nie..hebat kot keobsesian aku nie..siap selamba jer nk amik master tanpa ada rasa halangan menimpa..walau apa pun orang duk ckp2..aku tetap wt gak..giler kentang masa 2...huuu~...

aku rindu masa2 itu...sekarang nie aku duk pikir mcmana nk kawin jer...letih nyer bila tgk diri aku sendiri nie..kenapa aku berubah?

aku patut kembali pada yang asal dan mulakan keobsesian aku terhadap research balik..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX