Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, November 03, 2010

merdeka dalam erti kata masuk exam!!

alhamdulillah setelah aku bertapa selama 3 hari yang kunun2 nyer nk study hard 2..akhirnya td aku telah memuntahkan segala yang aku rasa patut dimuntahkan dalam exam pg td..

tahniah yer cik dba awak dh lepas seksa selama 3 sem masuk kelas..seksa??hahaha~..aku kan susah nk skor kalo exam2 nie..sbb malas nk studi..huuu~...

sekarang nie aku membalas dendam wt entri hahahaha~..

meh aku cter la pe yang aku wt td

exam 2 ada dua part..
1.dr mohd khan
2.dr.norra

so aku nie jawab la suma soklan yang diberi..antara soklan yang ada
dr mohd khan -sanitation, cleaning, microbiology test, mechanism of fever by salmonella, MPN method,virulence
dr norra- predictive food microbiology,risk assessment,risk management,risk communication,monte carlo stimulation

sebenarnya ada gak yang aku hentam..hahaha!..tp xla byk sgt..stkt 2 markah 2 aku hentam la..

doa aku biarla aku dapat result yang cemerlang..amin2

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX