Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, Januari 26, 2011

Contest Sweet Couple:)

heee~..ye oleh kerana saya xtau nk wt pe or nk post pe dalam belog kecintaan saya nie:)baik la saya masuk contest yang berpotensi utk saya menang..hahaha..poyo jer..lum penah menang paper lagi ada la...hahaha~

nama tajuk contest pun contest sweet couple kan??kena la cerita betapa sweetnyer kami nie yang konon2 sweet 2..hehehe:)

ok2.. sapa nk dgr cerita yang sweet sangat nie??hahaha~..tp kena bg amaran keras..kalo rasa nk muntah,jangan teruskan pembacaan..susah plak t kalo dh muntah sana sini..haha..ok2 merepek ajor..

setakat nie encek b mmg xromantik langsung..melainkan masa mula2 kami jumpa..huu~..pe yang romantiknyer kalo 1st time jumpa nie??hahaha~..[jap..romantik leh kira sweet kan kan??]

ok2..pe cer yang konon2 nyer sweet sangat masa mula2 jumpa nie??:)

hurm..hubungan aku dengan encek b nie sangat la high tech okeyh! kira dua2 pun geeks..hehe~..sbb pe??sbb jumpa pun kt dalam alam maya ajor..haih..malu2 gitueww..hahaha~..ok2..over..

tp pe leh wt..jodoh 2 kan keje ALLAH..Dia lagi tau pe yang terbaik kan kan??

kami jumpa dan berkenalan..bak ckp omputih 2..ada chemistry!haha~..sangat ngam dgn dier..hehehe~..rasa hepi sgt borak dgn dier..TAPI xjumpa pun..[ok2..mcm loser plak]

then nk jumpa la kan..off course la kan..kan orang ckp kita berkhayal jer..berkenalan dgn orang halimunan..kena la amik langkah drastik:)heee...

then..jeng jeng jeng..heeeeeeee~


dalam hati aku kalo betul dier untuk aku dan dier serius dalam percintaan ini..[ahaks..aku plak yang geli..],dier mesti berani dalam menunjukkan keikhlasan dier..hehe..[aku soka bab menguji2 nie..hehe]

aku cakap..kalo nk jumpa saya kena jumpa parent skali..hahaha~..[saya la sangat..hee]

then dier ckp..bleh jer..[uish..berlagak gak mamat nie..hehehe]

ok,so aku ckp la nk dtg melaka dengan parent aku sebab nk hantar adik aku yang mmg sama tmpt belajar dengan dier..:)

so dier pun dtg dengan moto kapcai dier 2..hehe~..aku pun berdebar2 okeyh!

dier bg hadiah coklat!yay!hehe..tp yang plg penting,dier jumpa parent aku skali:) hehe~..
sambil makan2, dier borak2 la dgn abah n ibu:) hehe~

pssst..dier nie sebenarnya sangat la berjimat cermat..tp nk amik hati punya pasal..nk bayarkan makan minum kitorang suma..hehe~..siap nk berebut 2 dgn abah..[seyes aku rasa lawak!:P]

hehehe~..aku suka sangat time 2..sbb aku rasa dier berusaha utk amik hati parent aku supaya leh aku berkawan dgn dier..hehe~..

so 2la cerita nyer:) [sweet x??]

cerita pun sudah..so meh kita tgk syarat2 dan hadiah yang best :)
 
SYARAT-SYARAT
1. Jadi follower belog comot cik ana at www.adorableana.blogspot.com
2. Letakkan banner pertandingan di side bar blog anda
3. Beritahu saya apa perkara paling sweet pernah si dia lakukan buat anda. (penceritaan terpulang kepada kreativiti samada melalui esei,video,gambar,nyanyian dll)
4. Tarikh tutup penyertaan = 27.01.2011 pukul 11.59 p.m
5. Hantar penyertaan ke email = loveliest.pinkheart@yahoo.com


HADIAH BERUPA :

 
Tempat pertama
large plate dengan cetakan gambar anda & pasangan & bunting perkahwinan

Tempat kedua
  medium plate dengan cetakan gambar anda & pasangan

Tempat ketiga
 mini plate dengan cetakan gambar anda & pasangan


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX