Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Isnin, Januari 31, 2011

Ya Allah selamatkanlah pelajar dan rakyat di Mesir...

salam pada semua pencinta2

hari nie kecoh di mana2 pasal keadaan di mesir yang tidak stabil dan huru-hara...Ya Allah!sangat menakutkan la..bukan pe..kerajaan Malaysia harus lebih peka dengan kesusahan rakyat walau di mana2 pun.haih..dh la dengan internet dan telefon di sekat...sangat merisaukan lg bila ada yang mengatakan ada pelajar Malaysia yang dirogol

source here
aku sangat2 risau okeyh!walaupun bukan ada kaitan dengan aku secara pertalian darah or wutsoeva..tp kita mestila ada rasa semangat 1Malaysia kan??

ini link seorang ibu pasal keadaan anaknyer di Mesir..source here Ya Allah..

ini di ambil dari blog liyana lunia [sori yang..i copy eyh..]


Kita memohon supaya kerajaan Malaysia memandang serius hal ini. Bukan sahaja di Mansoura, malah di seluruh Mesir keselamatan rakyat kita terancam.
Segala update berkenaan keadaan di sana boleh dibaca melalui blogKrisis Mesir, Nasib Pelajar Kita
Jika ada cadangan di luar sana untuk membantu kami mendapatkan perhatian kerajaan Malaysia, sila hubungi Nurul Nadia Binti Md Zin di 017-3193923
Atau melalui:
Facebook: Nuvul Nadiva Dizavch
TwitterDyyaDizarch
BlogNadia-ism
YM: nadia_mdzin2001@yahoo.com
Please let all Malaysians know about this. I will do the same but I need your help too especially to all the bloggers out there. May Allah save our citizens there.
- Nadia

doa aku satu jer..selamatkan la those girls and boys from Malaysia..xsanggup la dengar pasal budak kena rogol nie..sayu...

4 ulasan:

zuliana_me berkata...

Bf kita kat cairo sekarang :(

~ NANA ~ berkata...

takot denga...insyaAllah kita doakan yg terbaik utk mereka

fani cun berkata...

haha....ada ke komen yang tak comel weh?.....

haaa naseb baik laki aku dah balik mesia..huhu....tapi ada jugak kazen aku kat sana...mintak2 selamatlah semua...aminnn

lovelyadibah berkata...

kak zue: ye k??doa dier selamat!suh la dier balik cepat!!

nana: 2 la kan sayang..harap2 ada la perkembangan yg baik utk diorg


fani: hahaha~..ada je la kot..heee~

doakan la yang tinggal kt mesir 2 selamat dan dapat blk ke Malaysia dgn cepat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX