Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, Februari 23, 2011

CONTEST MESTI MENANG by cik tatie







heeeeeeeee~... suka suki je kan nk masuk contest..


mula2 layan T & C dlu..mcm biasa:)




Cara-cara nak sertai contest ini adalah :=
1) Anda perlu google (ATAU design sendiri)
- 1 gambar pelamin nikah/pelamin kahwin paling anda suka
- concept hantaran impian anda
- baju pengantin impian anda
2) Setiap gambar itu haruslah mempunyai caption yang tersendiri
3) Buat satu entry mengenainya, dan entri anda itu haruslah dimulakan dengan ayat ini... "Perkahwinan saya lebih lengkap dengan adanya pelamin, hantaran dan baju ini kerana......"
*bebas kepada anda berapa patah perkataan pun asalkan kreatif*

Hadiah-hadiahnya adalah :

Hadiah Utama
-wang tunai bernilai rm250
-2 keping tiket wayang di Cathay Cineplexes Platinum Movie Suite
-1 hadiah misteri

Hadiah Tempat Kedua
- sepasang kasut dari HEY GILFRIENDS
- sehelai baju dari MNG
- Wang Tunai rm50

dan
5x hadiah saguhati misteri

ALERT!!! tanpa ini, penyertaan anda tidak sah

1) Follow blog ini terlebih dahulu
2) Jangan lupa save banner ini sebagai bukti anda sertai contest ini
-cara nak save banner , tekan right click untuk dapatkan code banner
3) Pamerkan banner dan link blog ini di akhir entry anda

____________________________________________________

dh baca kan T & C, sekarang nk wt entry konon2 nyer best 2..heeeeeeee~ [tapikan tatie..kita xleh nk copy banner uuuuuuuu...uwaaaaaaaaaaaaaa~]

so here's goes nothing!:) [gudluck utk suma!]

PELAMIN NIKAH / KAHWIN YANG PALING SAYA SUKA

sapa xkenal puan ann nie??:) gorgeous ok!




CONCEPT HANTARAN IMPIAN SAYA
VINTAGE!:)


mcmana nk describe eyh?? sbb cari xde la ~..heee leh x bayangkan??

dari little flower pot :)
ada rantai2 vintage gini:) ok x?


BAJU PENGANTIN IMPIAN SAYA

dari sini
dari sini
Perkahwinan saya lebih lengkap dengan adanya pelamin, hantaran dan baju ini kerana

SAYA RASA LEBIH YAKIN DAN BAHAGIA.
SAYA RASA TIMELESS GITU
SAYA SUKAKAN KEUNGGULAN
SAYA RASA LAIN DARI YANG LAIN
SAYA CINTAKAN CLASSIC MODERN
SAYA SUKA VINTAGE!!!!!


heee~..contest ini ditaja oleh cik tatie


miss tatie


p/s: tatie..dba tampal gmbr banner leh x??sbb xleh nk letak copy banner u.i will link the picture to ur blog..dun worry k!:)

6 ulasan:

andeliana berkata...

goodluck dba :)

lovelyadibah berkata...

HAHAHAHA~..gudluck gak kt andy:P

kitakesitu berkata...

waaah...best best.gudluck dear =)

lovelyadibah berkata...

thanks kitakesitu~..huuu~..

kuKu berkata...

diba, ini menarik..haha.. klu nadia nk join boleh ke? xde syarat cakap orang yang dah nak kawin kan? :p

lovelyadibah berkata...

Nadia: ye sayang!leh!:)cepat2 wt!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX